"Måla med ljus"

Multireporter och opinionsbildare. Det som står i min blogg är mina högst privata tankar och åsikter.

Chasid´s foto & låt del 66 (på hemmaplan)


Huskvarnaån © Mikael Good, 2009

Dagens låt:
La Negra Tiene Tumbao - Celia Cruz

//Chasid

Added 2009-03-17 07:02 | Read 3614 times. | Permalink

Add

Previous posts

Bloggar


Gallerier som jag är med i


Google Translate


Mina favoritfotografer