"Måla med ljus"
Multireporter och opinionsbildare. Det som står i min blogg är mina högst privata tankar och åsikter.
2007-10-19 09:30 "Måla med ljus"
När man fotar gatufoto så är det viktigt att ha rätt objektiv. Ett vidvinkelobjektiv är helt klart att föredra då det pressar fotografen att aktivt vara mitt i händelsernas centrum och inte stå som ... läs mer..
Läst 18786 ggr | 4 kommentarer.
Läst 18786 ggr | 4 kommentarer.
2007-10-01 13:00 "Måla med ljus"
Först tänkte jag ge en kommentar i Johan Ericsons blogg, men jag tror att mina
tankar i det här fallet har ett visst allmänintresse så därför valde jag att skriva min kommentar som ett nytt inlägg i ... läs mer..
Läst 16568 ggr | 7 kommentarer.
Läst 16568 ggr | 7 kommentarer.
2007-09-29 21:15 "Måla med ljus"
... är det säkert många som drömmer om. I Leicas R-serie finns det mycket fin optik men tyvärr har kamerahusen i R-serien inte riktigt varit i topp. Det går att använda en del Leica-R optik på Canon ... läs mer..
Läst 15947 ggr | 1 kommentarer.
Läst 15947 ggr | 1 kommentarer.
2007-09-28 13:30 "Måla med ljus"
Det är skandal att Canon inte upplåter licensen på sin bajonett till en renommerad tillverkare som Carl Zeiss. De som har Canons digitala fullformatare har ropat efter objektiv med kantskärpa i många ... läs mer..
Läst 18925 ggr | 8 kommentarer.
Läst 18925 ggr | 8 kommentarer.
2007-08-31 11:20 "Måla med ljus"
Jag gick in i en tidningsbutik för att köpa en fototidning. Plockade upp senaste numret av Kamera & Bild tittade på omslaget, test, test, test, satte ned den igen och plockade upp FOTO, stort ... läs mer..
Läst 15204 ggr | 6 kommentarer.
Läst 15204 ggr | 6 kommentarer.





